piątek, 8 lutego 2013

Moja pachnąca wishlist

Dość często się zmienia...chociaż ostatnio stabilizuje, czyli moja pachnąca wishlist.

Chciałam przedstawić Wam parę zapachów, które chodzą za mną od dłuższego czasu i mam nadzieję, że w końcu do mnie trafią. Może miałyście któreś z nich i możecie podzielić się wrażeniami? Każda opinia będzie mile widziana :)






No to zaczynamy:

1. Chloe
Zapach nr 1!!!! Odkąd powąchałam próbkę, przetestowałam nie znalazłam lepszego zapachu na dzień. Idealny.. Świeży, kwiatowy, pudrowy...No po prostu ulubiony :)))

nuty zapachowe:
Nuty głowy: piwonia, frezja, liczi, przyprawy.
Nuty serca: lilia, magnolia, róża.
Baza: ambra, nuty drzewne, miód.





2. Heat by Beyonce 
Mam wodę toaletową, jednak wolę wyposażyć się w mocniejszą wersję, która oczywiście jest w ładniejszym flakonie. Zapach ciepły, idealny na zimowy okres. 

nuty zapachowe:
Nuty głowy: neroli, brzoskwinia, magnolia, orchidea.
Nuty serca: piżmo, migdały, kapryfolium.
Baza: fasola tonka, sekwoja, ambra.







3. Dahlia Noir Eau de Toilette Givenchy
Próbkę dostałam idąc do kina. Wzięłam, spieszyłam się na seans i wsadziłam do etui telefonu. Jakoś specjalnie nie zwróciłam na niego uwagi. Po jakimś czasie zauważyłam, że pachnie świeżo, lekko, kwiatowo, tak jak lubię :) Etui telefonu gdzie była próbka, pachniało chyba z miesiąc - zapach na pewno długotrwały. 

nuty zapachowe:
Nuty głowy: mandarynka, brzoskwinia, cytryna. 
Nuty serca: róża, różowy pieprz. 
Baza: ambra, drewno cedrowe, drewno sandałowe, piżmo, wanilia.






Zapachy, których jeszcze nie wąchałam, ale z opinii ( no dobra..i uroczych flakoników) przyciągnęły moją 
uwagę :)



4. Christian Dior Miss Dior

nuty zapachowe:
Nuty głowy: mandarynka.
Nuty serca: róża damasceńska, jaśmin.
Baza: paczuli, wetyweria, drewno sandałowe, mech, ambra.







5. Versace Bright Crystal

No przyznam się, że uwielbiam ciekawe flakony...a ten zdecydowanie się wyróżnia. Z opisu i opinii, wydaje się wpisywać w moje gusta, no ale zobaczymy, jak przetestuję.

nuty zapachowe: 
Nuty głowy: owoc granatu, yuzu, akord mrozu.
Nuty serca: magnolia, piwonia, kwiat lotosu.
Baza: ambra, drewno mahoniowe, piżmo.












Macie ulubione perfumy?
 Jakie są na waszej wishlist?
 Polecacie/odradzacie któryś z mojej listy? 



4 komentarze:

  1. na razie wystarczy mi Chloe, tzn. wystarczyłby mi, gdybym go miała :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mozesz kiedys wpasc do mnie, ja mam choc jedno z Twojego wishlist- Miss Dior. I wlasnie najgorsze ostatnio jest to, że nie mam wishlista. Dawno mi nic nie wpadło..w nos;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz wiem Paula!
    Perfum Angel by Thierry Mugler. Przy kupnie Miss Dior dostałam 3 próbki (takie większe) tego perfumu u się zakochałam. Super na zime bo takie ciężkie nuty ale po prostu jest tak wydajny, że pachnie na drugi dzień bardziej niż nie jedna woda. Zobacz kiedys w perfumerii.

    OdpowiedzUsuń