wtorek, 26 lutego 2013

A ty ile przeczytałeś w zeszłym roku? :P

Dziś krótkie podsumowanie 2012 roku. 

Dość późno, ale dopiero nie dawno udało mi się podliczyć ile książek udało mi się przeczytać. Hm..myślałam że wyjdzie trochę lepiej, ale źle też nie jest :)

Rok 2012:
Książki przeczytane: 59
Nowe: 46
Kolejny raz: 13
Najwięcej książek w miesiącu: 10 - grudzień :) 

Trafiły mi się  książki lepsze, gorsze. Różne gatunki. Parę serii i trylogii. Pierwszy raz czytałam całe książki po angielsku. Bardzo dobrze wspominam Igrzyska Śmierci, Emme i książki Karen Kingsbury. Ogólnie było dość ciekawie :) Nie będę na razie do nich wracać tutaj, chyba że przeczytam którąś z nich ponownie w tym roku. 

Ile Wam udało się przeczytać? Wasze ulubione w tym roku? Dajcie znać! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz