sobota, 26 stycznia 2013

Carrie inspiruje...czyli DIY




Może słyszałyście, może nie, ale pojawił się serial The Carrie Diaries. Jest t to remake słynnego               Sex and the City. Opowiada historię nastoletniej Carrie i o tym jak zaczyna się jej życie w NY.





Jak na razie wyszły tylko 2 odcinki, które wzbudziły wiele kontrowersji. Wiadomo, niektórzy zachwyceni, niektórzy fani SATC wzburzeni. Sama nie mam do końca zdania, nigdy nie oglądałam SATC, ale z ciekawości obejrzałam pierwszy odcinek The Carrie Diaries.

Główną rolę gra AnnaSophia Robb, którą bardzo lubię więc postanowiłam zobaczyć. Dodatkowo do obejrzenia zachęciły mnie bujne loki AnnaSophii i ciekawość tego jak przedstawią jej styl :)

Co do samego serialu przekonajcie najlepiej się sami. Zaciekawił mnie jednak epizod z torebką, którą główna bohaterka przerobiła, po poplamieniu lakierem.







Siedziałam więc sobie w domu....i tak mnie naszło żeby coś stworzyć :P Przypomniała mi się owa torebka, ale u mnie jednak padło na ....buty :) Kto wie jeśli wynajdę jakąś torebkę która mi się spodoba, pewnie i ona padnie ofiarą przerabiania.

Czego potrzebujesz:

- lakiery/ farby na okno- w moim przypadku jakoś nie byłam przekonana do użycia lakierów
- buty/ torebka
- taśma malarska
- podkładka/papier/gazet
  

1. Wybieramy odpowiednie kolory.


2. Przygotowujemy miejsce pracy
3. Naklejamy taśmę , by zabezpieczyć resztę powierzchni



4. Malujemy.......




5. Pozostawiamy do wyschnięcia.












Może to totalna katastrofa, albo niepowtarzalne dzieło :)))

Oglądałyście SATC/ The Carrie Diaries ? Jakie wrażenia?
Remake to dobry pomysł? Co myślicie o AnnaSophi w tej roli?
Jak podoba Wam się efekt mojej przeróbki?

zdjęcia/źródło: prywatne, google grafika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz