środa, 28 sierpnia 2013

Trochę nowości: Drobiazgi handmade

Jakiś czas temu jak wiecie z Insta week , byłam na Jarmarku rękodzieła. W takim miejscu to mogłabym wydać wieele.. Tyle pięknych rzeczy robionych różnymi technikami. Od samego oglądania samemu miało się ochotę zacząć coś wyrabiać. 




A teraz to co w ręce mi wpadło :

Piękna bransoletka z napisem Hope, na sznurku o moim ostatnio ulubionym kolorze :) Zrobiona przez Lena Biżu. 



Również od Lena Biżu, parę zawieszek. Na stoisku było ich mnóstwo w dużym koszyku. Ledwo ograniczyłam się do tych kilku :P

Mam nadzieję zrobić z nich jakieś bransoletki. albo wisiorek..zobaczymy.


























Niestety nie wiem kto do końca wykonał te urocze chusteczniki, ale wiem że panie były z Cieszyna :) Może ktoś wie i podpowie? Zapomniałam zabrać wizytówki... 



 
To by było na tyle tym razem. 
xoxo
Paula

2 komentarze: