czwartek, 21 lutego 2013

Fryzury Filmowe: Les Miserables Nędznicy, fryzura Cosette

Wczoraj widziałam niesamowity film - Les Miserables Nędznicy. 

Zrealizowany z ogromnym rozmachem ( jak wielki musiał być plam filmowy w niektórych scenach !!), gwiazdorska obsada, charakteryzacja...i niesamowita muzyka!! Przez cały film.

Śpiewający Russel Crowe??? No kto by nie chciał zobaczyć ! A szło mu całkiem dobrze, zresztą reszcie obsady też - zaskoczyli mnie szczególnie Anne Hathaway i Hugh Jackman. 






Po więcej filmowych szczegółów odsyłam do filmwebu (klik). Z czystym sumieniem życzę powodzenia na Oscarach....nawet na rzecz Hobbita, który na pewno jeszcze doczeka się nagród (ma jeszcze 2 części).


Przejdźmy do fryzury...

Fryzura Cosette, którą grała Amanda Seyfried, jest rozwiana, urocza i ...prosta w wykonaniu. 
Ma ją w paru scenach. Od razu jak ją zobaczyłam to pomyślałam, że muszę ją zrobić. W jednym ujęciu na szczęście widać było jak zacząć fryzurę.




Jak zrobić: 

Potrzebujecie chustki/szalika.
1. Opcjonalnie: możecie lekko podkręcić włosy.
2. Wydzielamy cienkie pasmo, mniej więcej po środku zawiązujemy na nim chustkę. Dzieląc ją na pół.
Włosy przerzucamy na jedną stronę.



3. Uważamy by nie ciągnąć chustki. Włosy dzielimy na 2 części, 3 będzie szal.



4. Pleciemy warkocz.



5. Zakańczamy rozdwajając części chustki, związujemy włosy, robiąc kokardę.




6. Warkocz rozciągamy na boki(delikatnie!!)











Widzieliście film? Jakie wrażenia?
Co myślicie o fryzurze?


zdjęcia/źródło: http://www.facebook.com/LesMisMovie?fref=ts
                          grafika google
                          prywatne

4 komentarze:

  1. Ale jesteś szybka!!! Prosta ale efektowna fryzura. Na "Nędzników" poszłabym raz jeszcze... Ostatnio mam szczęście do niesamowitych filmów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem udało się szybko :) Ja nawet też bym poszła jeszcze raz :)

      Usuń
  2. 36 year-old Software Consultant Arri Norquay, hailing from Camrose enjoys watching movies like Laissons Lucie faire ! and Hooping. Took a trip to Rock Drawings in Valcamonica and drives a Defender. moja strona

    OdpowiedzUsuń