poniedziałek, 9 września 2013

Insta week #4

Z powodu problemów z internetem, było przesunięcie w czasie postów i tak się złożyło, że w zeszłym tygodniu wyszedł tylko 1 post i Insta wek, a dziś znów czas na serię..

Nie chcę ustawiać sobie jakiejś wymuszonej liczby zdjęć, byłoby to całkowicie pozbawione sensu. Nie chcę się ani ograniczać ani robić zdjęć na siłę więc pojawia się różna ilość za każdym razem :P

Czas na parę zdjęć tego tygodnia:



1. Kręgle!! Nie pamiętam kiedy ostatni raz na nich byłam. Pewnie dlatego też nie szło mi rewelacyjnie :)
2. Nowe fryzury wymyślam i testuję :) tylko jeszcze jakieś fajne zdjęcia do tutoriali niech mi ktoś zrobi :P
3. A tak mnie naszło i coś upiekłam :) Uwielbiam ciasto francuskie..
4. Moje małe DIY, chciałabym zrobić więcej napisów i też może trochę większych. Mogły by być ciekawą dekoracją do nowego pokoju...

To wszystko tym razem..
Poprzednie posty z serii w zakładce Insta week 

xoxo
Paula 
 


2 komentarze:

  1. Zdjęcia zawsze może Ci ciotka zrobić, choć idealne nie będą... A napis świetnie dekoruje wnętrze - posiadam taki z moim imieniem :)

    OdpowiedzUsuń