poniedziałek, 2 września 2013

Insta week #3

Kolejne podsumowanie tygodnia...Dzięki tej serii można uświadomić sobie jak ten czas szybko leci, ale też przypomnieć sobie chwile zatrzymane na zdjęciach.

Tym razem trochę więcej zdjęć :) 



































1. W końcu! Długo czekałam na ten film i się nie zawiodłam :) Bardzo lubię filmy Woodiego Allena, ten był inny niż poprzednie o europejskich miastach, ale bardzo mi się podobał. Moja ulubiona aktorka - Cate Blanchett - geenialna !! Mam nadzieję że zgarnie jakieś nagrody :) 


2. A po kinie...Jeden z ciekawszych i pysznych deserów jakie ostatnio jadłam :) Co może byc lepszego od połączenia bananów i czekolady, w dodatku w towarzystwie gofra z syropem klonowym......mmmmm


3. Audrey Hepburn , plakat z Śniadania u Tiffaniego, w różowej wersji :P


4. Lekcje madame Chic. Zakupiłam w porywie fascynacji Francją, francuskim, Paryzem i stylem french chic. Czytam powoli, w za dużej ilości wszystko się zlewa. Są to 3 części : o jedzeniu, urodzie i stylu, życiu z klasą. Podzielone na rozdziały i podrozdziały jak posty na blogu. Całkiem fajna książka, przyjemnie się czyta. Niektóre informacje ciekawe i przydatne niektóre traktuję z przymrużeniem oka.  


5. I nawet autoportret się udało zrobić :p


6. Pyszny sernik na zimno, dowód na to że nawet w pochmurną pogodę pikniki nad rzeką są możliwe.


7. Testowanie nowych fryzur :)


8. AAAA! Miałam okazję wczoraj zaglądnąć do tej niesamowicie wydanej książki ! Treść oczywiście też jest świetna, dziewczyny z ABM po prostu już tak mają :)


9. Najpyszniejsze Tiramisu, robione przez Babcię, która spokojnie mogłaby otworzyć cukiernię :)




I to już wszystko! 
Śmiało komentujcie!
Jak minął Wasz tydzień?
Poprzednie Insta week znajdziecie w zakładce o tym tytule :)

xoxo
Paula






4 komentarze:

  1. Fajny tydzień, cieszę się, że po części w nim uczestniczyłam, choć nie ma mnie na zdjęciu;)...
    Babcia? she rocks!

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, do deseru teź towarzystwo było wyśmienite :) Niech i ten tydzień będzie tak ciekawy i smakowity!

    OdpowiedzUsuń