sobota, 21 września 2013

Fryzura Heidi Klum

Kiedy to była ostatnia fryzura? Hmm...No niestety zdjęcia trudno samemu zrobić więc pojawia się nie tak często jakbym chciała. Mam nadzieję że uda mi się to zmienić.

Dziś fryzura Heidi Klum, którą miała na sobie niedawno, podczas rozdania nagród Emmy. Chcecie wiedzieć jak ją zrobić? Zapraszam dalej !


Od razy jak ją zobaczyłam postanowiłam ją tu pokazać. Podobną miałam w czasie matur, jednak nie był to warkocz Katniss, ale francuz.

Jak ją wykonać :

1. Robimy przedziałek z wybranej strony tak by większość włosów pozostała na jednej stronie. Wydzielamy małe pasmo.


2. Pleciemy warkocz Katniss, instrukcje znajdziecie TU


3. Zabezpieczamy warkocz przypinając wsuwkami tak, by był ukryty pod resztą włosów.


4. Pozostałe włosy kręcimy lokówką. Moja to BaByliss. Krok opcjonalny.


5. Wszystko zabezpieczamy lakierem. Zdjęcie jak z reklamy, całkiem przypadkiem lakier Heidi Klum, do fryzur stylizowanych na ciepło :)

 Ostateczny efekt:









I to już koniec ! 
Jak wam się podoba?
Spróbujecie?  
xoxo
Paula
 źródło zdjęć: justjared.com

2 komentarze: