czwartek, 3 stycznia 2013

The Hobbit



                       

Niedawno, jak widać na zdjęciach byłam na premierze filmu na który czekałam już baaardzooo długo... 
I nie zawiodłam się, opłacało się czekać !! 

Film opowiada historię Bilba Bagginsa, o tym jak wyrusza w podróż w towarzystwie 13 hałaśliwych krasnoludów i 1 czarodzieja, by....A no właśnie najlepiej wybierzcie się do kina ! :) 








Bardzo polecam film. Historia niesamowicie wciągające , efekty, nowa technologia 3D, piękne krajobrazy NZ ...i ta muzyka!!!  Moje zdanie pewnie nie jest do końca obiektywne , bo mówię z perspektywy wieloletniej fanki filmów Władcy Pierścieni i książek napisanych przez J.R.R. Tolkiena :) 


Odnośnie muzyki- uwielbiam słuchać muzyki filmowej... Tak też się stało, że pod choinką znalazłam ścieżkę dźwiękową z Hobbita, skomponowaną przez Howarda Shore.




Trailer: 








Widzieliście film? Napiszcie jakie wrażenia :) Jeśłi nie koniecznie się wybierzcie !


 P.S. Właśnie dziś wypada 121 rocznica urodzin J.R.R. Tolkiena !!!

2 komentarze:

  1. Idę na ten film ale nwm dokładnie kiedy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam!Mam nadzieję, że się spodoba :) Ja też jeszcze nw kiedy, ale pójdę jeszcze raz :)

      Usuń