środa, 15 stycznia 2014

Pustkowie Smauga. Czyli o Hobbicie kolejny raz

Pisałam już kiedyś w innym poście o premierze i muzyce z Hobbita: Niezwykła podróż -TU Dziś wspomnę o filmie Hobbit: Pustkowie Smauga .
wspomnienia z insta



Byłam 2 razy . 1 raz w Imaxie - niesamowite wrażenia - ogromny ekran, niesamowity dźwięk. Drugi raz w Cinema City, w nowszej technologii HFR , czyli 48 klatek na sekundę . W efekcie obraz jest ostrzejszy i płynniejszy. Sceny akcji w 3d nie są rozmazane.

Sam film oczywiście geenialnny! Mi podobało się absolutnie wszystko. A to dlatego ze nauczyłam się traktować film i książki osobno!! Obie wersje uwielbiam. Jeżeli ktoś chce mieć wszystko tak samo niech poczyta ksiażki ;) Cieszę się ze Peter Jackson tak dobrze i ciekawie przedstawia świat Śródziemia a w paru przypadkach rozszerza go . 

W trakcie tych 2 lat (i zapewne w tym roku) , ukazywały się pamiętniki z produkcji filmów , pokazujące rożne fazy tworzenia Hobbita - ja osobiście uwielbiam takie ciekawostki z planu, móc dowiedzieć się jak wszystko powstaje. Polecam wszystkim fanom ;)
Znajdziecie je na fb profilu Petera Jacksona. 
A 9 godzinne dodatki   na płytach blue-ray - to czysta przyjemność :))


A tu koc z Hobbita, który udało mi się wygrać w konkursie Imaxa :)


żródło zdjęć: mój instagram, prfofil facebooka Petera Jacksona

Ciekawe czy ktoś czytających , tez jest tak wciagniety w srodziemie? ;)

Do posłuchania niesamowicie klimatyczna piosenka i see fire by ed sheeran. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz