wtorek, 20 sierpnia 2013

Insta week...

Instagram...chyba nikt nie potrzebuje wiedzieć co to jest :) Ale na wszelki wypadek- wspaniała aplikacja pozwalająca uchwycić różne chwile z życia, na małych zdjęciach. Pozwala dzielić się nimi z światem i znajomymi.

Insta week..kolejna nowa seria :) Bardzo lubię takie zestawienia u innych więc postanowiłam zrobić coś podobnego u siebie.

Jeśli chcesz mnie śledzić na Instagramie i widzieć wszystkie zdjęcia  - wyszukajcie mnie pod nickiem Nifredill ( mam problem z zalogowaniem na komputerze więc linku nie podam)

Zdjęcia z tego tygodnia :






1. Pyszne kawowe ciastko w kawiarni i czas z przyjaciółką :)
2. Pałac z Kamieńcu Ząbkowickim - szkoda że nie można zwiedzić jeszcze całego...Piękny :)
3. Miasteczko z piękną starówką - Paczków, wyjazdowo.
4. I znów ten piękny pałac...
5. Najsmaczniejsze lody, ulubiony smak - miętowo-czekoladowe :)))
6. Jarmark rękodzieła - Cieszyn , co wpadło mi w łapki następnym razem :P
7. Prezent - w Polsce jeszcze nie ma ... :( a szkoda
8. Upały przypomniały mi o okularach 
9. Pyszny pierwszy i mam nadzieję nie ostatni mrożony jogurt - idealny na upały

 xoxo 
Paula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz