poniedziałek, 19 listopada 2012

Inspiracja..Audrey Hepburn




Audrey Hepburn...niesamowita aktorka, ikona stylu, kobieta o wielkim sercu! Jedna z moich ulubionych aktorek. Jest dla mnie wielką  inspiracją ;)

"Kilka" zdjęć Audrey...Nie wiedziałam, które wybrać i skończyło się na większej ilości, ale chyba mi wybaczycie :)










           



























"Piękno kobiety nie przejawia się w ubraniach, które nosi, w jej figurze lub sposobie w jaki układa włosy. Piękno kobiety musi być widoczne w oczach, ponieważ są one drzwiami do jej serca – miejsca gdzie mieszka miłość."
















"Szczęśliwe dziewczyny są najpiękniejsze"


I coś do posłuchania :)




A wy? Lubicie Audrey? Może wolicie MM? :P
 xoxo





4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia. Niektóre znam, inne mam a niektórych nie widziałam :) Chyba wolę jednak Audrey niż MM choć straciły obie trochę, bo wszędzie ich pełno...

    OdpowiedzUsuń
  2. ...zapraszam po odbiór wyróżnienia na mojego bloga...
    http://ustroniejoanii.blogspot.com/2012/11/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń