wtorek, 9 października 2012

Projekt toaletka :)


Tak... toaletka ! Bo swojej jeszcze nie posiadam ;/ Mam miejsce do malowania jednak nie jest tak komfortowe jak mogłaby być toaletka..Często kończy się tak, że stoję z lusterkiem w 1 ręce i wszystko leci mi z rąk...Biurko stoi nie używane, bo nigdy, prze nigdy się przy nim nie uczę, mogłoby więc zwolnić miejsce dla toaletki. Przeglądając bloga nissiax83.blogspot.com, zobaczyłam przepięknie urządzony kącik i postanowiłam utworzyć taki dla siebie :) 

Na razie garść internetowych inspiracji :)











Jak tylko coś będzie się działo w tym temacie na pewno dam znać ! 

A jak tam u was? Macie swoją toaletkę, albo jakieś szczególne miejsce gdzie trzymacie kosmetyki?





1 komentarz:

  1. Cudne inspiracje! Z niecierpliwością czekam na Twoją toaletkę :) Moje kosmetyki mają swoje miejsce w jednej, małej łazienkowej szufladce...

    OdpowiedzUsuń