sobota, 11 sierpnia 2012

DIY...oryginalne szklanki :)

















Z powodu ciepłych dni i paru niepotrzebnych przedmiotów ...naszło mnie na zrobienie czegoś ciekawego i jednocześnie praktycznego :) A są to ... dość nietypowe szklanki.

Co będzie wam potrzebne:
- butelki jakiego kolwiek kształtu i koloru
- trochę papieru ( może być zwykły biały jak mój, albo kolorowy, we wzory...)
- mazaki, markery itp

Jak to zrobić :
1. Po pierwsze musicie znaleźć jakieś ładne nie za duże butelki :)

2. Następnie pozbawiamy butelki etykietek, dowolnym sposobem.
3. Tworzymy szalone name tagi, lub mniej  szalone jak moje ( co wynika z tego że wpadłam na to, zrealizowałam i sfotografowałam w krótkim czasie :) Możecie tworzyć na kolorowym papierze lub czymś je przyozdobić..co wam wyobraźnia do głowy przyniesie!


4. Nalewamy dowolny napój, wkładamy słomkę ...i gotowe!










 Co sądzice o tym pomyśle? 
 Może jakieś pomysły na name tagi?
 Share some love , leave a comment :)

1 komentarz: